niedziela, 16 marca 2008

The Young Gods - Only Heaven (by REQ)

Photo by : Flo Grosjean (http://www.younggods.com)

Trzeba będzie pozbyć się odkurzacza... - takie myśli zaczęły mnie nawiedzać, gdy puszczałem przez głośniki energetyczne dżwięki wyczarowane przez młodych bogów. Odkurzacz zwie się Meteor, prądu żre więcej, niż paprochów na dywanie, czas będzie go chyba oddać...
O czym ten ROb chrzani, zapyta niejeden, na pewno znowu pali trefny towar, zdobyty u sprzedawcy pod podstawówką... otóż nie, proszę państwa, chodzi o to, że stawiając głośniki na podłodze i puszczając sobie prezentowany tutaj album na full, wszelkie okruszyny, pajęczyny i płytotekę wywiało mi elegancko na korytarz... no, może przesadzam z tą pajęczyną, bo stary znajomy spajder-zegarek gdzieś wyemigrował parę miechów temu zwijając wszelkie manatki, nie pozostawiając nawet kartki pożegnalnej ... a może zżarł go mój Meteor?

W porządku, wstęp mam już za sobą, teraz do sedna - czyli, co się wyrabia na albumie pod tytułem Only Heaven. Czad, proszę państwa, chociaż wstęp (Outside) tego nie zapowiada. Płyta pokazuje nam swoje pazury już w utworze Strangel - proponuję podkręcić ostro basy, które mogą zrobić większe cuda w naszym pokoju, niż cudotwórca Donald ze swoją armią.
Zaraz za nim Speed of Night - niepokojący, szybciutki rytm i wspaniale syczące sample nie pozostawiają słuchacza obojętnym na taką muzykę.
Płyta w czasie ukazania się spotkała się z różnymi opiniami. Jak napisał Andrzej w recenzji do albumu na stronie www.alternativepop.pl (...)Płyta „Only Heaven” to raczej koncept album z 16 minutowym kawałkiem „Moon Revolution” na czele.

Nie jest to moje pierwsze zetknięcie się z muzyką The Young Gods - dwa krążki już były prezentowane, spodziewałem się takiej jazdy... lecz nawet, gdybym nie znał ich twórczości wcale, a zacząłbym zapoznanie z grupą od Only Heaven, to i tak prosiłbym o więcej.

1 Outside (0:32)
2 Strangel (3:06)
3 Speed Of Night (6:00)
4 Donnez Les Esprits (6:15)
5 Moon Revolutions (16:34)
6 Kissing The Sun (4:30)
7 The Dreamhouse (4:52)
8 Lointaine (4:20)
9 Gardez Les Esprits (1:07)
10 Child In The Tree (2:19)
11 Kissing The Sun (Orange Mix) (9:18)

PART 1

PART 2

5 Comments:

Blogger Revenga said...

Ha! Only Heaven. Lubię muzykę The Young Gods i tej płyty do tej pory nie znałam... za chwilę ulegnie to zmianie ]:->
Dzięki za album.

I takie jedno pytanie. Nie miał byś nic przeciwko, gdybym miała jeszcze prośbe o 3 płyty ^^

niedziela, 16 marca, 2008  
Blogger RObert POland said...

Nie ma problemu

niedziela, 16 marca, 2008  
Blogger Revenga said...

Marzy mi się znaleźć płyty Muriel Moreno. Nie jestem pewna... ma chyba 2. Szczególnie zależy mi na "Surviving the Day".
Danny Cohen zwłaszcza "Dannyland".
I Vincent Gallo "Recordings of Music for Film". Znam jego pierwszą "When" i bardzo mi się podoba. Facet ma niesamowity głos... No i niezły z niego aktor.
Jeśli to nie problem, byłabym bardzo wdzięczna :)

niedziela, 16 marca, 2008  
Anonymous Anonimowy said...

Wow, The Young Gods. That is a "blast from the past".
You don't happen to have the EP with the Garry Glitter cover "Did you miss me?" (?) they did a long long time ago?
Pity that the writing is in Polish, this is one of the best music blogs I know.
Thanks for everything!

czwartek, 20 marca, 2008  
Blogger RObert POland said...

No, I not have this EP ...

This song is also on the 1st album:

http://urlcut.com/1pnbv

czwartek, 20 marca, 2008  

Prześlij komentarz

<< Home