środa, 11 lipca 2007

Breathless - Chasing Promises

I doczekaliśmy się. To już trzeci album Breathless na tym blogu, dzięki Bredakowi.
Sytuacja podobna do tej, która wydarzyła się w dniu wczorajszym - jestem przed skonsumowaniem tych nagrań. Własciwie to usłyszałem już jeden - Here By Chance. Nie jest żle, jednak nic do tej pory nie napisałem, jak mi się słuchało wczorajszego albumu pod tytułem The Glass Bead Game.
Właśnie w tym temacie zgodzę się z Komakino - cytat:Totalnie masakrastyczna muza...dołująca, przygnębiającodeliczna i wogóle taka jakaś "ponura" ;)

Po przesłuchaniu Blue Moon, który naprawdę polecam - jest łagodniejszy i przystępny - gdy odpaliłem Glass Bead Game, byłem już o krok od robienia sobie stryczka... (żart). Słyszałem, że taka muzyka robi z niektórymi ludżmi różne pożegnalne imprezy na ziemi w stylu samobója - ale my chyba już z tego wyrośliśmy, racja? Widzę, że sporo jest komentarzy odnośnie Breathless skierowanych kciukiem w dół - nie wiem, chyba odwiedzają mnie tu rzeczywiście ludzie słuchający przede wszystkim pop music (nie nudzi was to? :)) Jeżeli ktoś faktycznie bierze na serio takie albumy, doszukuje się jakiegoś życiowego przesłania - lepiej niech trzyma się od Breathless z daleka. Może co najgorsze uwierzyć w tą potężną dawkę posępności i faktycznie ogarnie go wieczna nicość. Mnie jakoś po wysłuchaniu tych dwu krążków nie nachodzi ochota na zejście z tego ziemskiego padołu - niestety, ale zmuszeni jesteście pomęczyć się ze mną przez jeszcze jakiś czas. Bredak, bardzo dziękuję za udostępnienie płyty!

Compulsion
Here By Chance
Better Late Than Never
Heartburst
Moment By Moment
Smash Palace
Sometimes On Sunday
Glow

PART 1

PART 2

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Co Wy za przeproszeniem p...cie o muzyce Breathless? Dla mnie jest ona ciepła i pogodna. I słucham jej (oczywiście od czasu do czasu) od 22 lat.

piątek, 13 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Hmmm co do dołowania to rzecz gustu ,mnie zawsze przygnębiał w tamtym właśnie okresie skandynawski kwartet? Ace Of Base a do tańca porywał i to od lat "Rock Lobster" zwariowanej grupy The B-52's.
Dominic Appleton to z kolei moim zdaniem najlepszy męski głos w całym projekcie This Mortal Coil.
Po cichu liczę ,że ,może kiedyś znajdę na tym odwiedzanym 2x w tygodniu blogu płytkę Breathless pt"Heartburst" z niezapomnianym utworem "Don't Just Disappear".
Pozdrawiam.

środa, 18 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Do poprzednika.
breathless - heartbu(r)st (mala pomylka w pliku ponizej)
http://www.evilshare.com/efcf5690-86b7-102a-847b-00a0c993e9d6
pozdr
Bredak

środa, 18 lipca, 2007  
Anonymous Anonimowy said...

Część 2 już nie do ściągnięcia....
Proszę o "rapidka"!

sobota, 28 lipca, 2007  
Blogger RObert POland said...

Naprawione.

można już sciągać.

ROb.

niedziela, 29 lipca, 2007  

Prześlij komentarz

<< Home