sobota, 14 lutego 2009

Nena - It`s All In The Game

Angielskojęzyczna wersja płyty ,, Feuer und Flamme ".

Pani Nena śpiewa po angielsku a brzmi jak... po niemiecku :) To się nazywa talent. Oczywiście napisałem to z lekką ironią, ponieważ Nena jednak lepiej się prezentuje śpiewając w rodzimym języku. Rozumiem, że band Neny Kerner ciągle miał chrapkę na międzynarodowy rozgłos, ale chyba tym albumem nie pobili już rekordu dziewięćdziesięciu dziewięciu czerwonych baloników.
Sentyment pozostał mi do jednego nagrania - Irgendwie, irgendwo, irgendwann (tutaj jako Anyplace, Anywhere, Anytime). Do dzisiaj jestem zwolennikiem tego właśnie nagrania, za to resztę piosenek traktuję jak wróble na drzewach - olewczo :) Moimi faworytami są jeszcze Nur Getraumt oraz Leuchtturm, ale to już nagrania z pierwszej płyty Nena.
Na tym kończę, albowiem wciąż czuję jakąś zadrę z lat osiemdziesiątych, kiedy to pani Kerner wyraziła się o polskich zespołach, że brzmią jak kapele podwórkowe. Zazdrość? Ech, kobiety...

P.S! Ciekawostka : czy Wam także się kojarzy w nagraniu It`s All In The Game podobieństwo do piosenki King - Alone Without You (chodzi mi o to ,,nananana").
Jeżeli nie, to przepraszam bardzo. Tylko pytam :)

Utopia
It`s All In The Game
Young As You
Are You Awake
Woman On Fire
Warning Signs
Let`s Humanize
Anyplace, Anywhere, Anytime
You Don`t Know What Love
Auf Wiedersehen

http://www.sendspace.pl/file/Jx3uFAei

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Bardzo lubie pierwszy album Neny. Tam jest nastroj,fajne piosenki i to "cos" co kaze wcisnac play raz jeszcze. Swoja droga mam ta jedynke na cd i na vinylu... Pozostale dokonania jakos do mnie nie trafiaja bo to juz takie granie zeby utrzymac zdobyta pozycje. A o tych polskich bandach powiedziala prawde tyle ze jak wiadomo prawda boli najbardziej. Niektorzy nawet zwa ja szantazem emocjonalnym bo burzy ich komfort niemyslenia.
Tak wiec fajnie ze Nena tu sie pojawila bo jest okazja powspominac w bezsenna noc.
80sMan

poniedziałek, 16 lutego, 2009  
Blogger RObert POland said...

dzięki 80sManie za komentarze.
Miło Ciebie tutaj widzieć.

ROb.

poniedziałek, 16 lutego, 2009  

Prześlij komentarz

<< Home