czwartek, 10 marca 2011

Mr Jones Machine - Monokrom

 photo: 81Synth

Na stronie http://www.poponaut.de dostępne są już do posłuchania sample z najnowszego albumu szwedzkiego tria Mr Jones Machine zatytułowanego ,,Monokrom". Będzie to ich trzecia duża płyta po wydanych ,,New Wave"(2005) oraz ,,Återvändsgränd"(2007).
Album z 2007 roku często gościł w moim odtwarzaczu - zresztą do dnia dzisiejszego uważam płytę Atervandsgrand za jedną z fajniejszych synthpopowych ,,przytupajek" ubiegłej dekady.
Może zbyt wiele oczekiwałem od najnowszego dziecka Mr Jones Machine, ponieważ sample nie wywarły na mnie radosnego uniesienia. Zdaję sobie sprawę, że to tylko sample, ale już mam pewne wyobrażenie na całość płyty.
No cóż, mimo wszystko nie skreślam zespołu z listy moich ulubieńców, bo aż tak słabo nie będzie - ale rewelacyjnie też nie.
A czy  nagranie ,,Det Kalla Kriget" nie przypomina Wam czasem ,,The Voice" grupy Ultravox?

Płyta spodziewana jest pierwszego kwietnia.

http://tnij.org/ktb4 (link kopiuj i wklej w pasek adresowy)

5 Comments:

Anonymous Sylomiki said...

Nowy Human płytka super, kawał świetnego i zgrabnego popu. Na imprezy jak znalazł do posłuchania jak najbardziej do samochodu też.. Pogratulować dinozaurom lekkości kompozycji może niekiedy o pół minutki przydługich ale wrażenie ogólne znakomite. Muza na poziomie tak trzymać Electric Shock.
Pozdrawiam Sylomiki.

piątek, 11 marca, 2011  
Blogger RObert POland said...

Sylomiki, zgadzam się.
Moje obawy rozsypały się w pył, no i humor mi się polepszył po ostatnim ,,blamażu" zespołu Blancmange

piątek, 11 marca, 2011  
Anonymous Anonimowy said...

Credo- najlepsza od lat płyta Human League, tylko single źle wybrali. Najlepszy to wg mnie juz 3 singiel czyli Egomaniac, ale to singiel w Germanii i chyba w Austrii oraz Szwajcarii.
Wyrózniam Electric Shock, nogi same podskakuja,to kawałek b.taneczny na singiel i do remiksowania.
Romance

piątek, 11 marca, 2011  
Anonymous Anonimowy said...

Dlaczego usunął Pan mój tekst o Credo?

wtorek, 15 marca, 2011  
Blogger RObert POland said...

Anonimowy Anonimowy pisze...

Dlaczego usunął Pan mój tekst o Credo?

Nic nie usuwam, nawet jak była to opinia negatywna.
Podejrzewam, że:
Komemntarz jest w innym miejscu (post o Human League wyżej)
lub
Komentarz po prostu się nie ,,wbił", czasem tak mam - piszę, piszę, naciskam ,,wyślij" i lipa...

Naprawdę, nic nie usuwam - każdy ma swoją osobowość, swoje zdanie - najgorsze by było, gdyby nikomu się tu nie chciało komentować

wtorek, 15 marca, 2011  

Prześlij komentarz

<< Home